ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Το εκπαιδευτικό κέντρο «ΚΡΑΤΥΛΟΣ» παρακολουθώντας τις εξελίξεις στο χώρο της εκμάθησης της ΕΝΓ έχει διαμορφώσει ένα πρωτοποριακό και ευέλικτο σύστημα διδασκαλίας, μέσα από το οποίο οι σπουδαστές βιώνουν καθημερινά μία ουσιαστική εμπειρία μάθησης. Το εκπαιδευτικό δυναμικό, οι σύγχρονες εγκαταστάσεις και ο εμπλουτισμός των επιστημονικών μας δραστηριοτήτων συντελούν σε μία ολοκληρωμένη μέθοδο διδασκαλίας η οποία στοχεύει στο να ενθαρρύνει και να υποστηρίξει τον σπουδαστή.

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΥΛΟΥ

  • Βασίζεται στις πιο σύγχρονες αρχές μεθοδολογίας και διδακτικής της γλώσσας.
  • Αξιολογεί με συνέπεια την πρόοδο των σπουδαστών και προσαρμόζει την διδασκαλία τους σε αυτήν.
  • Σαφή περιγραφή των βασικών αρχών επικοινωνιακής προσέγγισης στην εκμάθηση της γλώσσας.
  • Ανάλυση των αρχών που διέπουν τη διδασκαλία της ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ, της ΟΠΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και του ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα ευρήματα της σύγχρονης γλωσσολογικής ερευνάς.
  • Ανάλυση των μεθοδολογικών κανόνων και τεχνικών για την ιδανική ανάπτυξη των γλωσσικών δεξιοτήτων της κίνησης και της οπτικής επικοινωνίας.
  • Οδηγίες για την παρουσίαση και πρακτική εξάσκηση στην νοηματική γλώσσα καθώς και πρότυπα μαθημάτων.
  • Οδηγίες για τη διδασκαλία της Γραμματικής, του Λεξιλογίου και της Κίνησης.

ΤΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ Ο ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Η φιλοσοφία του ΚΡΑΤΥΛΟΥ, τοποθετεί τον σπουδαστή στο επίκεντρο της διδασκαλίας και με την επιστημονική πληρότητα της εφαρμοζόμενης διδακτικής μεθοδολογίας, τον ενθαρρύνει σε ενεργή συμμετοχή στη διαδικασία της μάθησης , δίνοντας του την ευκαιρία να σπουδάσει την ΕΝΓ σωστά και μεθοδικά με ανάπτυξη όλων των γλωσσικών δεξιοτήτων (κίνηση, γραφή, ανάγνωση και οπτική επικοινωνία).
Έτσι, τον προετοιμάζει άριστα, ώστε να την χρησιμοποιήσει αποτελεσματικά στην καθημερινή του ζωή καθώς και στην εργασία του.

Τι το κάνει να είναι πρωτοποριακό:

  • Η προσωπική επαφή του εκπαιδευτή με τον εκπαιδευόμενο, θέτοντας στο επίκεντρο της διδασκαλίας τον σπουδαστή, ο οποίος ενθαρρύνεται συνεχώς για να αναπτύσσει τις προσωπικές του δεξιότητες.
  • Η χρήση ποικίλλων οπτικών και ακουστικών μέσων, ενισχύοντας έτσι την προσπάθεια των σπουδαστών και της διδακτικής μεθοδολογίας.
  • Ο συνδυασμός εκμάθησης με πρακτική εμπειρία μέσα από συνεχή επαφή έμπειρων νοηματιστών. Με αυτή τη μέθοδο επιτυγχάνεται η επαφή, η γνωριμία και η εξοικείωση του σπουδαστή με την ΕΝΓ ώστε να μπορέσει να αποκτήσει την ικανότητα της άνετης χρήσης της.
  • Η αμεσότητα και η συνοχή που χαρακτηρίζουν τα τμήματά μας. Σε κάθε τμήμα δημιουργείται ένα ευχάριστο περιβάλλον επικοινωνίας, μία αυτοτελής ομάδα με κύριο στόχο τη διατήρηση υψηλού επιπέδου διδασκαλίας.

Τι το κάνει να είναι ευέλικτο:

  • Η εναρμόνιση του προγράμματος στις ιδιαιτερότητες του κάθε ακροατηρίου (αρχάριοι, προχωρημένοι, διερμηνείς, κλπ).
  • Εναλλακτικές επιλογές ωραρίου (πρωϊνά, απογευματινά, βραδινά, εντατικά τμήματα).
  • Η ποικιλία των κατάλληλα εκπαιδευμένων εκπαιδευτών με πολυετή πείρα και μεθοδευμένη εργασία.
  • Η συνάφεια στη σύνθεση του ακροατηρίου κάθε τμήματος (ολιγομελή, ιδιαίτερα, κλπ).

Ποιότητα στην εκπαίδευση
Στον τομέα της ιδιωτικής εκπαίδευσης, η διδασκαλία της ΕΝΓ αποτελεί σημαντικό κλάδο με ολοένα και περισσότερο, νέους ανθρώπους αλλά και ενήλικες να ενδιαφέρονται για την εκμάθηση της. Η επιλογή του κέντρου εκπαίδευσης, χωρίς να είναι ο μοναδικός, είναι εντούτοις καθοριστικής σημασίας παράγοντας για την αποτελεσματικότητα της μάθησης και την πρόοδο του σπουδαστή.

Στα μοντέρνα σχολεία διδάσκει ο Σωκράτης
«Εν οίδα ότι ουδέν οίδα» απαντούσε ο Σωκράτης στους μαθητές του, καταλύοντας κάθε έννοια αυθεντίας και χρησιμοποιώντας τη μαιευτική, δηλαδή τη μέθοδο αλυσιδωτών ερωτήσεων, για να ενθαρρύνει το διάλογο μαζί τους. Είκοσι πέντε αιώνες μετά, πρότυπα εκπαιδευτικά ιδρύματα εφαρμόζουν τον ίδιο τρόπο διδασκαλίας, προκείμενου να αναπτύξουν την κριτική σκέψη των μαθητών.

Για τις ανάγκες της μαιευτικής οι τάξεις διαμορφώνονται καταλλήλως, ώστε να ευνοούν το διάλογο και όχι το μονόλογο του δασκάλου: τα θρανία τοποθετούνται κυκλικά, ώστε οι μαθητές να έχουν οπτική επαφή με όλους τους συμμαθητές τους. Η ανάγνωση ενός κειμένου δίνει το έναυσμα για συζήτηση και στα πλαίσιο του μαθήματος, ο δάσκαλος προσπαθεί να μιλήσει όσο το δυνατόν λιγότερο, εκχωρώντας το προνόμιο της φλυαρίας στους μαθητές. Η σωκρατική μέθοδος δεν χρησιμοποιείται μόνο σε θεωρητικά μαθήματα, αλλά και στα πρακτικά. Οι μαθητές ανταποκρίνονται καλύτερα στη σωκρατική μέθοδο, παρά στα παραδοσιακά εκπαιδευτικά συστήματα.

Η επιτυχία μας
Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό, η πολυετή πείρα μας και η μεθοδική δουλειά μας, εξασφάλισαν ένα περιβάλον υψηλών και σύγχρονων προδιαγραφών και καθιέρωσαν το εκπαιδευτικό κέντρο ΕΝΓ «ΚΡΑΤΥΛΟΣ» ως ένα από τα κορυφαία στο χώρο της εκμάθησης της ΕΝΓ.